ای وای اگر....
کافه تنهایی
ای وای اگر....

 

 

پ.ن 1 : خدای خیرش دهد هر آنکه مرا به این سو هدایت کرد.

پ.ن 2 :  مرا به جانت قسم نده .

پ.ن 3 :مرا از زمین به راهی دیگر ببر ، حتی اگر راه دوزخت باشد 

پ.ن 4:قلبم درد میکنه. نقطه ته خط  

 
 

 

 

 

 

میان نیایش های شبانه ام بود که فهمیدم :

 

دلم پر است و دستانم خالی ست.

 

 

 

که هرگاه زبان به گفتن " به جان تو " رضایت نمی دهد ، خدای را صدا می زند.

.

.

.

" به جان  تو "  خِجل شدم در برابر خدای آسمانی ام...

 

 

ذهن که پرکشید به گفته کسی که میگفت : قسم به خدایی که به راحتی قسمش را نمی خورم

 

 

دانستم که جان تو را بیش تر دوست دارم انگاری

 

امضای تو

پای صفحه ای سپید…

سکوتی که می توان
...
همیشه از آن

سرودی تازه شنید



نظرات شما عزیزان:

غریبه امروز آشنای دیروز
ساعت0:05---30 شهريور 1389
گمان نمی کردم تمام ِ سهم ِ من از تو خاطراتت باشد

کم نیست اما بَسَم نیست...


ستایش
ساعت1:34---27 شهريور 1389
سلام وب زیبایی داری
دوست داشتی به من هم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





قهوه چی شاهرخ 27 / 6 / 1389برچسب:, (1:14) |